Programa Erzincan Vali Yardımcısı Nurullah Kaya, Okul Müdürü Özgür Orhan, okul idarecileri, öğretmenler, öğrenciler ve veliler katıldı.
Sınıfları ziyaret ederek öğrencilere karnelerini takdim eden Vali Yardımcısı Nurullah Kaya, öğrencileri yıl boyunca gösterdikleri emek ve başarılarından dolayı tebrik etti. Kaya, öğrencilere iyi tatiller dileyerek yaz dönemini dinlenmenin yanı sıra bol bol kitap okuyarak, sosyal ve sportif etkinliklere katılarak verimli geçirmeleri tavsiyesinde bulundu.
Karne heyecanı yaşayan öğrenciler ise tatili en iyi şekilde değerlendireceklerini belirterek yaz tatiline mutlu bir şekilde başladıklarını ifade ettiler.
Tören, hatıra fotoğraflarının çekilmesinin ardından sona erdi.


