Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Erzincan’da Mesleki Eğitim Öğrencileri Karnelerini Aldı

Hezarfen Ahmet Çelebi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi ile Erzincan Mesleki Eğitim Merkezinde 2025-2026 eğitim öğretim yılı karne töreni düzenlendi.

Hezarfen Ahmet Çelebi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi ile Erzincan

Törene Erzincan Valisi Hamza Aydoğdu, Erzincan Belediye Başkanı Bekir Aksun, Vali Yardımcısı Mehmet Emre Canpolat, İl Millî Eğitim Müdürü Hacı Ömer Kartal ile eğitim sendikalarının il temsilcileri katıldı.

Programda “Yılın Çırağı” seçilen Halil Ömer Değirmencioğlu, “Yılın Kalfası” seçilen Mehmet Mert Polat ve Mesleki Eğitim Merkezi okul birincisi Hamza Aydın’a karneleri ile hediyeleri Vali Hamza Aydoğdu tarafından takdim edildi. Sınıf arkadaşları da karnelerini törenle aldı.

Törende konuşan Vali Aydoğdu, mesleki eğitimin ülkenin kalkınması ve istihdamın artırılması açısından büyük önem taşıdığını belirterek, meslek liselerinin bu süreçte kritik bir görev üstlendiğini ifade etti.

Gençlerin yalnızca teorik bilgiyle değil, üretime doğrudan katkı sağlayacak uygulamalı becerilerle yetiştirilmesinin önemine dikkat çeken Aydoğdu, “Geleceğin güçlü Türkiye’si; üreten, katma değer sağlayan ve emeğe değer veren nitelikli gençlerimizin omuzlarında yükselecek. Bu doğrultuda mesleki eğitim, güçlü geleceğimizin en sağlam temellerinden biridir.” dedi.

Erzincan genelinde 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesiyle birlikte 41 bin 526 öğrencinin karne aldığını belirten Vali Aydoğdu, başarılı bir eğitim dönemi geçirilmesinde emeği bulunan okul yöneticilerine, öğretmenlere, eğitim çalışanlarına, velilere ve öğrencilere teşekkür ederek tüm öğrencilere sağlıklı, huzurlu ve keyifli bir yaz tatili diledi.

Reklamı Geç
HaberXR Güncel Haber Sitesi