Büyük çekişmeye sahne olan karşılaşmalar sonunda Erzincan Atlı Spor Kulübü il birincisi olarak önemli bir başarıya imza attı. Elde ettiği birincilikle Erzincan’ı çeyrek final müsabakalarında temsil etme hakkı kazanan kulüp, gözünü bir üst tura çevirdi.
Erzincan Atlı Spor Kulübü Başkanı Sedat Kaya, müsabakaların centilmence ve kazasız belasız tamamlanmasından duyduğu memnuniyeti dile getirerek, “Tüm takımlarımıza mücadelelerinden dolayı teşekkür ediyorum. Yarışmaları birinci tamamlayarak çeyrek finale yükselmenin mutluluğunu yaşıyoruz. Çeyrek finallerde Erzincan’ı en iyi şekilde temsil etmek için çalışmalarımızı sürdüreceğiz.” dedi.
Atlı spor tutkunlarının ilgiyle takip ettiği organizasyon, sporcuların sergilediği performans ve dostluk ortamıyla takdir topladı.

