Valilik Hizmet Binası önünde düzenlenen programda, 16’sı engelli vatandaşlar için akülü araç, 1’i ise epilepsi rahatsızlığı bulunan bir vatandaş için özel donanımlı araç olmak üzere toplam 17 araç ihtiyaç sahiplerine teslim edildi.
Törende konuşan Vali Hamza Aydoğdu, Erzincan’ın dayanışma kültürüyle örnek bir şehir olduğunu belirterek, engelli vatandaşların yaşamlarını kolaylaştırmaya yönelik çalışmaların önemine dikkat çekti.
Özel gereksinimli vatandaşların toplumun en kıymetli bireyleri olduğunu ifade eden Aydoğdu, devletin her zaman vatandaşların yanında olduğunu vurgulayarak, “Özel vatandaşlarımız başımızın tacıdır. Devletimiz her zaman onların yanındadır. Erzincan’ın en güzel taraflarından biri ise devlet-vatandaş iş birliğiyle gerçekleştirilen bu hayır faaliyetleridir. Şehrimiz kardeşlik, birlik ve beraberlik ruhuyla örnek olmaya devam ediyor. Hayırseverlerimizin destekleriyle bugüne kadar yaklaşık 100 akülü engelli aracını ihtiyaç sahibi vatandaşlarımıza ulaştırdık.” dedi.
Teslim edilen araçların hayırlı olmasını temenni eden Vali Aydoğdu, desteklerinden dolayı hayırsever Ahmet Turan Gülaçtı ve eşi Nafize Gülaçtı’ya, Vali Yardımcısı Nurullah Kaya’ya, SYDV Müdürü Remzi Sarıgöl’e ve emeği geçen herkese teşekkür etti.
Program, araçların ihtiyaç sahibi vatandaşlara teslim edilmesi ve hatıra fotoğrafı çekimiyle sona erdi.


