Yıllardır hekimlik mesleğini büyük bir özveriyle sürdüren anne ve baba, kızlarının da beyaz önlüğü giymesinin kendileri için tarifsiz bir gurur ve mutluluk kaynağı olduğunu ifade etti.
Ezgi Özçiçek’in mezuniyet töreninde duygusal anlar yaşayan Özçiçek ailesi, yılların emeğinin karşılığını almanın sevincini yaşadı. Meslek hayatlarını insan sağlığına hizmet ederek geçiren anne ve baba, kızlarının da aynı yolda ilerlemesinden büyük mutluluk duyduklarını belirtti.
Aile yaptıkları açıklamada, “Evladımızın doktor olduğunu görmek bizim için çok özel bir duygu. Uzun ve zorlu bir eğitim sürecinin ardından bu başarıya ulaşması bizleri gururlandırdı. Kendisine meslek hayatında başarılar diliyoruz.” ifadelerine yer verdi.
Doktorluk mesleğinin özveri, sabır ve fedakârlık gerektirdiğini vurgulayan Özçiçek ailesi, genç meslektaşları Ezgi Özçiçek’in insanlığa faydalı bir hekim olarak görev yapacağına inandıklarını dile getirdi.
Yeni mezun Doktor Ezgi Özçiçek ise anne ve babasının izinden giderek aynı mesleği seçmiş olmaktan büyük mutluluk duyduğunu belirtti. Hekimlik mesleğini en iyi şekilde icra etmek için çalışacağını ifade eden Özçiçek, insanlara faydalı ve başarılı bir doktor olmayı hedeflediğini söyledi.


