Türkiye Yazarlar Birliği Erzincan Şubesinde gerçekleştirilen genel kurula Erzincan Valisi Hamza Aydoğdu ve Belediye Başkanı Bekir Aksun’da katılım sağladı.
Gerçekleştirilen genel Kurulun hayırlı olmasını dileyen Erzincan Belediye Başkanı Bekir Aksun, Şube başkanlığına yeniden seçilen Halil İbrahim Özdemir ve yönetim kurulu üyelerini tebrik ederek, edebiyat ve düşünce dünyamıza değer katacak çalışmalarında başarılar diledi
Gerçekleşen genel kurulun Yazarlar Birliği ve Erzincan için hayırlı olmasını dileyen Vali Hamza Aydoğdu, yeni oluşacak yönetime başarılar diledi. Vali Aydoğdu konuşmasının devamında, Türkiye’de kütüphanelerden en çok kitap alan öğrenci sayısının Erzincan’da olduğunu; kitaba, kütüphaneye ve gençlik merkezlerine ilginin en fazla olduğu ilin de Erzincan olduğunu söyleyerek, “Çocuklarımız artık bizlerin sözlerine bakmıyor bizlerin yaşantısına, ayak izlerine bakıyor. Onlarla göz teması kurarsak, aynı hizada olursak, kalplerine dokunursak, onlara imkân ve fırsat verirsek onların içindeki güzellikler iyilikler ortaya çıkar. Gençlerimiz çok vicdanlı, çok merhametli ve çok sağduyulular. Yeter ki bizler onlarla doğru iletişimi kuralım.” dedi.
Yazarlar Birliğinin Erzincan’da önemli bir misyonunun olduğunu ve bu misyonu bireysel ve ferdi olarak yerine getirmekle birlikte bir kollektif şuur içerisinde olduğunda etkisinin ve gücünün daha fazla olacağını belirten Vali Hamza Aydoğdu, “Ülkemizin aydınlık yarınları, geleceği gençlerimizin milli ve manevi değerlerini bilen, sadece akademik olarak başarılı bir birey değil, iyi birer insan olmaları için hep birlikte gayret göstermeye çaba sarf etmeye devam edeceğiz.” dedi.
Genel kurul sonrasında yeniden başkan seçilen Halil İbrahim Özdemir Tebrikleri kabul ederek hız kesmeden çalışmalarını sürdürmeye devam edeceklerini söyledi. Genel Kurul toplu fotoğraf çekiminin ardından tamamlandı.


