Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Şireci: “Toplumun Mimarı, Köylerimizin ve Şehrimizin Bereket Kaynağı Annelerimizdir”

Erzincan İl Genel Meclis Başkanı Mehmet Cavit Şireci, Anneler Günü dolayısıyla yayımladığı mesajda, annelerin toplumsal yapının korunmasındaki stratejik önemine ve karşılıksız fedakârlıklarına vurgu yaptı.

Erzincan İl Genel Meclis Başkanı Mehmet Cavit Şireci, Anneler Günü

Başkan Şireci, mesajında şu ifadelere yer verdi: “Sevgi, şefkat ve merhametin yeryüzündeki en saf hali olan annelerimiz, bizleri hayata hazırlayan ilk öğretmenlerimiz ve geleceğimizin en sağlam dayanaklarıdır. Erzincan’ımızın her bir köyünde, mahallesinde ve sokağında emeğiyle, duasıyla hayatı güzelleştiren annelerimiz, sadece ailelerinin değil, topyekûn bir milletin en büyük manevi gücüdür.”

“Hizmet Yolculuğumuzda Annelerimizin Hayır Duası En Büyük Rehberimizdir”

İl Genel Meclisi olarak yürüttükleri çalışmalarda her zaman annelerin ve çocukların huzurunu öncelediklerini belirten Şireci; “İlimizin her köşesine ulaştırdığımız hizmetlerde, bir annenin yüzündeki tebessümü ve evlatlarının güvenli geleceğini hedefliyoruz. Bizim için en büyük mükafat, bir annenin hayır duasını alabilmektir,” dedi.

“Şehit Annelerimize Şükranlarımızı Sunuyoruz”

Mesajında şehit annelerine özel bir parantez açan Şireci; “Vatanımızın bekası için evlatlarını kutsal değerler uğruna feda eden şehit annelerimiz, bu milletin en kıymetli emanetleridir. Onların sabrı ve asaleti, bizler için daima bir onur vesilesidir,” ifadelerini kullandı.

“Tüm Annelerimizin Günü Kutlu Olsun”

Başkan Mehmet Cavit Şireci, mesajını şu temennilerle tamamladı: “Başta kendi annem olmak üzere, fedakârlığın timsali olan tüm Erzincanlı annelerimizin, yüreği anne şefkatiyle çarpan kadınlarımızın Anneler Günü’nü en kalbi duygularımla kutluyorum. Ahirete irtihal etmiş tüm annelerimizi rahmetle ve minnetle anıyor, hayatta olanlara sağlıklı, huzurlu ve uzun ömürler diliyorum.”

Reklamı Geç
HaberXR Güncel Haber Sitesi