Kemaliye Kaymakamı Emirhan Arıkan, Belediye Başkanı Erdem Atmaca, Kemaliye Avcılar ve Atıcılar Derneği ile yaban hayatına duyarlı vatandaşların katılımıyla gerçekleştirilen çalışmada, doğaya yem bırakılarak yaban hayvanlarının zorlu kış şartlarında beslenmelerine destek olundu.
Doğal yaşamın korunması ve ekosistemin sürdürülebilirliği adına yapılan bu anlamlı çalışma, insan ile doğa arasındaki sorumluluk bilincinin en güzel örneklerinden biri olduğunu ifade eden Kaymakam Arıkan, Kış şartlarının etkisini sürdürdüğü bu günlerde, yaban hayatına yönelik destekleyici çalışmalarımız kararlılıkla devam edecek” dedi.
Kaymakam Emirhan Arıkan, doğaya sahip çıkan tüm kurum ve vatandaşlara destekleri için teşekkür etti.

