Erzincan Kemaliye İlçe Kaymakamı Emirhan Arıkan’dan görevlerini büyük bir özveriyle sürdüren Jandarma personeline yönelik moral ziyareti gerçekleştirdi.
Kaymakam Arıkan, “Zorlu kış şartlarına rağmen fedakârca görev yapan tüm personelimize çalışmalarında başarılar diliyoruz” dedi.


