Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Karaman: “Biz barışın ve kardeşliğin milletiyiz”

48’incisi düzenlenen geleneksel Kemah Köyleri Dostluk Turnuvası’nın açılış törenine katılan AK Parti Erzincan Milletvekili Süleyman Karaman “Biz, Cumhurbaşkanımızın liderliğinde her zaman barıştan yana olan, huzuru ve kardeşliği önceleyen bir milletiz” dedi.

48’incisi düzenlenen geleneksel Kemah Köyleri Dostluk Turnuvası’nın açılış törenine katılan

Erzincan Milletvekili Süleyman Karaman, bu yıl 48’incisi düzenlenen geleneksel Kemah Köyleri Dostluk Turnuvası’nın açılış törenine katılarak hemşehrileriyle bir araya geldi. Tören sırasında önemli açıklamalarda bulunan Karaman; turnuvanın sadece bir spor organizasyonu değil, Erzincan’ın birlik ruhunun bir yansıması olduğunu vurguladı.

“Erzincan, Gönlüyle Büyük Bir Şehirdir”

Konuşmasına tüm katılımcıları selamlayarak başlayan Süleyman Karaman, Erzincan’ın coğrafyasından ziyade hoşgörüsüyle öne çıkan bir şehir olduğunu belirtti. Karaman, “Bugün burada farklı köylerden ve şehirlerden gelen hemşehrilerimiz aynı gönül bağıyla bir arada. Bu tablo, Erzincan’ın dostluk ve kardeşlik şehri olduğunun en somut kanıtıdır,” dedi.

Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın “Barış” Vizyonuna Vurgu

Dünyadaki ve bölgedeki hareketliliğe dikkat çeken Karaman, Türkiye’nin huzur adası olma özelliğini koruduğunu ifade ederek şunları söyledi: Çevremizde sürekli bir savaş iklimi var ancak biz bir barış ülkesiyiz. Ülkemizi terörün ve savaşın dışında tutmak için gece gündüz demeden gayret gösteren Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan başta olmak üzere tüm yöneticilerimize teşekkür ediyorum. Dostluğun, kardeşliğin ve hoşgörünün şehri Erzincan’ın güzel ilçesi Kemah’tan güçlü bir ses yükseliyor: Kemah barış istiyor, Erzincan barış istiyor, Türkiye barış istiyor, dünya barış istiyor. Artık yeter! Dünyada savaş istemiyoruz, terör istemiyoruz. Gözyaşı değil umut, acı değil huzur görmek istiyoruz. Masum insanların hayatını kaybetmediği, çocukların korkusuzca gülebildiği bir dünya istiyoruz. Bizler; barışı, kardeşliği, birliği ve beraberliği savunmaya devam edeceğiz. Çünkü inanıyoruz ki; barışın kazandığı bir dünyada insanlık kazanacaktır.

Turnuvanın 48 yıllık köklü geçmişine değinen Karaman, sporun birleştirici gücüne vurgu yaparak sözlerini şöyle sürdürdü: “Kemah ilçemizden yükselen bu ses; barışın sesidir. Biz Kemah’ta barış istiyoruz, Erzincan’da barış istiyoruz, ülkemizde ve dünyada barış istiyoruz. Kesinlikle savaş istemiyoruz, terör istemiyoruz. Bu yıl turnuvada ter dökecek 20 takımımız sahada sadece puan mücadelesi vermeyecek; aynı zamanda centilmenliğin ve kardeşliğin en güzel örneklerini sergileyeceklerdir. Bizim için asıl kupa, bu dostluk ortamını büyütmektir.”

Organizasyonun sürdürülebilirliğine katkı sunan isimleri unutmayan Karaman; dünden bugüne katkı sunan tüm hemşehrilerine şükranlarını sundu. Milletvekili Süleyman Karaman, konuşmasını “Turnuvamız hayırlı, dostluğumuz daim olsun,” sözleriyle noktaladı.

Reklamı Geç
HaberXR Güncel Haber Sitesi