Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Erzincanlı Milli Badmintoncular Avusturya’dan Üç Bronz Madalya Kazandılar

Avusturya’nın Graz şehrinde düzenlenen ve 32 ülkenin katıldığı uluslararası Austria Open 2026 Badminton Turnuvası’nda mücadele eden Erzincanlı milli sporcular Emre Sönmez ve Yasemen Bektaş, başarılı performanslarıyla organizasyonu 3 bronz madalya ile tamamladı.

Avusturya’nın Graz şehrinde düzenlenen ve 32 ülkenin katıldığı uluslararası Austria

Badmintonda güçlü Asya ülkelerinin de yer aldığı turnuva, çekişmeli ve zorlu karşılaşmalara sahne oldu. Erzincanlı sporcular, Asyalı rakiplerini de geride bırakarak özellikle 64 karışık çiftin mücadele ettiği kategoride önemli başarılara imza attı.

Turnuvada elde edilen dereceler şöyle:

Karışık Çiftler: Emre Sönmez – Yasemen Bektaş (Bronz Madalya)

Çift Erkekler: Emre Sönmez – Buğra Aktaş (Bronz Madalya)

Çift Kadınlar: Sinem Yıldız – Yasemen Bektaş (Bronz Madalya)

Turnuvayla ilgili değerlendirmede bulunan Milli Takım antrenörleri Murad Sönmez ve Uğur Erçetin, “Asya ülkelerinin de katıldığı bu önemli turnuvada başarılı maçlar çıkarıp 3 branşta madalya almak bizleri gururlandırdı. Daha çok çalışarak daha büyük başarılar elde etmek için çaba göstermeye devam edeceğiz” ifadelerini kullandılar.

Reklamı Geç
HaberXR Güncel Haber Sitesi